SB Alice Brazzit web quality.jpg
web_1.jpg
Promo Nuria V5 Vim_00006.jpg
spam1.jpg
_DSC6440-Edit-internet.jpg
SB Alice Brazzit web quality.jpg

SPIRITUAL BOYFRIENDS


SCROLL DOWN

SPIRITUAL BOYFRIENDS


#Cat

Spiritual Boyfriends es una proposta escència / coreogràfica que indaga en torn a la relació cos-poder. La peça pren com a base de treball una recerca documental i iconogràfica sobre la construcció històrica de les postures de Ioga així com material autobiogràfic en torn a les relacions afectives. 

Quines regles, normes i rols de poder s’imposen sobre els cossos a través de la cultura de l’auto-disciplina, de l’auto-teràpia, de la bellesa i salut com a règim corporal en relació a la pràctica del Ioga, la qual s’ha convertit durant l’últim segle en una industria millonària i en una icona de l’espiritualitat contemporània?

Estrena tbc

#Esp

Spiritual Boyfriends es una propuesta escénica / coreográfica que indaga en torno la relación cuerpo-poder. La pieza toma como base de trabajo una investigación documental e iconográfica sobre la construcción histórica de las posturas de yoga así como material autobiográfico en torno a las relaciones afectivas. 

¿Qué reglas, normas y roles de poder se imponen sobre los cuerpos a través de la cultura de la auto-disciplina, de la auto-terapia, de la belleza y salud como régimen corporal en relación a la  práctica del Yoga, la cual se ha convertido en una industria millonaria así como en un icono de la espiritualidad contemporanea?.

Estreno tbc

web_1.jpg

LIKES


LIKES


#esp

Likes parte del análisis de dos fenómenos populares de Youtube: el cover dance y los tutoriales y vídeos sobre las diferentes técnicas de yoga. Desde una perspectiva socio-antropológica, el artista aborda el público con un discurso sobre el valor social de un like en nuestras sociedades digitales. Este  trabajo es una mirada fresca y coreográfica sobre la presencia del cuerpo en la era digital.

  • Aerowaves 2018

  • Mencion especial Premi Ciutat de Barcelona 2018

  • Premis de la Crítica 2018- millor solo

#cat

Likes parteix de l’anàlisi de dos  fenòmens populars de Youtube: el cover dance i els tutorials i vídeos sobre les diferents tècniques de ioga. Des d’una perspectiva socio-antropològica, l’artista aborda el públic amb un discurs sobre el valor social d’un like en les nostres societats digitals. Aquest nou treball és una mirada fresca i coreogràfica sobre la presència del cos en l’era digital.

  • Aerowaves 2018

  • Menció especial Premi Ciutat de Barcelona 2018

  • Premis de la Crítica 2018- millor solo

 

Crítiques:

https://elpais.com/elpais/2018/02/14/tentaciones/1518626003_161262.html

http://www.revistagodot.cat/no-es-el-mateix-tenir-un-like-que-tenir-ne-nou-mil-o-un-milio/

https://www.metropoliabierta.com/quien-hace-barcelona/personas/nuria-guiu-los-likes-crean-un-impacto-en-la-vida-real_4996_102.html

https://voltarivoltar.com/2018/02/18/dansa-likes-🐌🐌🐌🐌🐌-sala-hiroshima-2018-02-17-temp-17-18-espectacle-no-194/

 

Antropologia, cos i cultura digital: LIKES


PastedGraphic-3.jpg
Logos.jpg
escena petit.jpg
Promo Nuria V5 Vim_00006.jpg

PORTAL


PORTAL


#esp

PORTAL es una pieza de unos 50min que integra vídeo proyección, música en vivo y danza. La pieza es creada en colaboración con el compositor y vídeo artista noruego Gisle Martens Meyer (GMM).

Internet es un portal infinito que nos puede llevar casi en todas partes en casi cualquier momento con un solo clickar de dedo. "Digiphrenia" es un término propuesto por el escritor Douglas Rushkoff en su libro Present Shock, en el que habla sobre cómo la tecnología nos permite vivir en más de un lugar - y un yo - al mismo tiempo.

PORTAL es un trabajo basado en la idea de "Digiphrenia" y físicamente trabaja con movimientos y sonidos muy contrastados, que juegan con la deformación del cuerpo y del tiempo.

#cat

PORTAL és una peça d'uns 50min que integra vídeo projecció, música en viu i dansa. La peça és creada en col·laboració amb el compositor i vídeo artist noruec Gisle Martens Meyer (GMM).

Internet és un portal infinit que ens pot portar gairebé a tot arreu en gairebé qualsevol moment amb un sol clickar de dit. "Digiphrenia" és un terme proposat per l'escriptor Douglas Rushkoff en el seu llibre Present Shock, en el qual parla sobre com la tecnologia ens permet viure en més d'un lloc - i un jo - al mateix temps.

PORTAL és un treball basat en la idea de "Digiphrenia" i físicament treballa amb moviments i sons molt contrastats, els quals juguen amb la deformació del  cos i del temps.

Captura de pantalla 2017-11-12 a les 17.08.43.jpg

Coreogrfia/ballarina: Núria Guiu Sagarra. Musica/Vídeo: Gisle Martens Meyer . LLum: Jordi Baldó Oliva. Estrena at: Oktoberdans 2014, Norway. Co-producció: BIT Teatergarasjen, Fond For Lyd Og Bilde, Bergen Kommune, Det Norske Komponistfond. En col·laboració amb: GRANER de Barcelona, ESPAÇO DO TEMPO, Portugal, Estruch de Sabadell, Barcelona, CRA’P, Mollet del Vallès, Barcelona.

spam1.jpg

SPAM


SPAM


#esp

SPAM es una pieza breve creada y presentada como pieza finalista al "Premio de Danza Instituto del Teatro 2016". La pieza indaga en la oleada masiva de información a la que estamos expuestos hoy en día. SPAM integra un diseño de escenario hecho por Protopixel + Tigrelab y musica inéditos para Shoeg.

 

#cat

SPAM és una peça breu creada i presentada com a peça finalista al "Premi de Dansa Institut del Teatre 2016". La peça indaga en l'onada massiva d'informació a la qual estem exposats avui dia. SPAM integra un diseny d'escenari fet per Protopixel + Tigrelab i musica innèdita per Shoeg.

 

 

Direcció i coreografía: Núria Guiu. Ballarines: Ariadna Montfort, Patricia Vàzquez, Annamari Keskinen, Núria Guiu. Musica: Shoeg. Escenografia i llum: Protopixel + Tigrelab. Lum: Jordi Baldó. Vestuari: Silvia Delagneau. En Col·laboració amb: Anna Hierro i Clàudia Brufau. Amb el suport de: La Caldera, Institut del teatre de Barcelona. Tigrelab: Federico Gonzalez. Mathieu Felix. Javier Pinto. Daniel Garrote. Daniel Avila


_DSC6440-Edit-internet.jpg

LA MUDA


LA MUDA


#esp

La Muda (2012), es una pieza comisionada para Carte Blanche Dance Company (Noruega). La pieza investiga en la idea física de red y el concepto de libertad a través de las nuevas redes sociales. La Muda se estrenó el 23 de enero de 2013 en la Ópera de Oslo dentro del programa triple Yasgur Farm.

 

#cat

La Muda (2012), és una peça comissionada per a Carte Blanche Dance Company (Noruega). La peça investiga en la idea física de xarxa i el concepte de llibertat a través de les noves reds socials. La Muda s'estrenà el 23 de gener de 2013 a l'Òpera d'Oslo dins el programa  triple Yasgur Farm.

Coreografía: Nuria Guiu Sagarra. Vestuari: Indrani Balgobin. Diseny de llum: Martin Flack. Musica: Gisle Martens Meyer. Foto: Yaniv Cohen, Karen Gjelsvik. Ballarins/es: Caroline Eckly, Simbarashe Fulukia Norman, Jennifer Dubreuil Houthemann, Timothy Bartlett. Estrena: January 23 Oslo Opera House.Tour: 23 - 26 January Oslo Opera | January 29, February 1 Blå Grotte, Fredrikstad, Norway | 6 to 9 & 14 -16 February Studio Bergen, Norway.

 


Captura de pantalla 2018-02-23 a les 8.55.11.png